Internetová propagace malých firem na příkladu firmy Pneuservis Karel Vrubel – Martina Žílová
Martina Žílová
Diplomová práce
Internetová propagace malých firem na příkladu firmy Pneuservis Karel Vrubel
Internet advertising of small businesses on the example of the company Pneu Karel Vrubel
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Internetová propagace malých firem na příkladu firmy Pneuservis Karel Vrubel" je vytvoření marketingové strategie internetové propagace pro firmu Pneuservis Karel Vrubel, její následná realizace a zhodnocení výsledků, které jsou použity pro pozdější zhodnocení vlivu internetového marketingu na zvýšení povědomí o firmách podnikajících v oboru, ve kterém se pohybuje i zkoumaná …víceAbstract:
The subject of my diploma thesis called "Internet advertising of small businesses on the example of the company Pneu Karel Vrubel" is a creation of a internet marketing strategy for the company Pneuservis Karel Vrubel, its subsequent implementation and evaluation results, which are later used to evaluate the impact of Internet marketing to increase awareness about companies engaged in field in which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/61978
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2013
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Tomáš Kubálek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/61978
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš