Bc. Jan Sladovník

Master's thesis

Vliv nových technologií na konzumaci médií

Influence of New Technologies on Media Consumption
Abstract:
¨Tato diplomová práce na téma „Vliv nových technologií na konzumaci médií“ v první kapitole shrnuje historický vývoj konzumace médií a jejich změnu po objevení a rozšíření nových technologií. Hlavním cílem práce bylo vytvořit marketingovou strategii portálu iDNES.cz, který spadá pod mediální společnost MAFRA, a.s. V druhé kapitole je tato marketingová strategie zpracována, kapitola dále obsahuje historický …more
Abstract:
This Master thesis on the topic “Influence of New Technologies on Media Consumption“ summarizes historical development of consumption of media and changes after creating and extension of new technologies. Main goal of this work was to create a marketing strategy of iDNES.cz website, which is owned by media house MAFRA, a.s. This marketing strategy is elaborated in the second chapter. This chapter also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní