Bc. Jan Sladovník
Master's thesis
Vliv nových technologií na konzumaci médií
Influence of New Technologies on Media Consumption
Abstract:
¨Tato diplomová práce na téma „Vliv nových technologií na konzumaci médií“ v první kapitole shrnuje historický vývoj konzumace médií a jejich změnu po objevení a rozšíření nových technologií. Hlavním cílem práce bylo vytvořit marketingovou strategii portálu iDNES.cz, který spadá pod mediální společnost MAFRA, a.s. V druhé kapitole je tato marketingová strategie zpracována, kapitola dále obsahuje historický …moreAbstract:
This Master thesis on the topic “Influence of New Technologies on Media Consumption“ summarizes historical development of consumption of media and changes after creating and extension of new technologies. Main goal of this work was to create a marketing strategy of iDNES.cz website, which is owned by media house MAFRA, a.s. This marketing strategy is elaborated in the second chapter. This chapter also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d2mlt/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Tvorba aplikací pro chytré mobilní telefony se systémem Windows
Jan Sršeň -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s mobilními telefony
Eliška Doubravová -
Chytré telefony v každodennosti jejich uživatelů: život v situačním mixu
Romana Pištěková -
Spotřební chování na trhu s chytrými mobilními telefony
Petr DVOŘÁČEK -
Chování spotřebitelů na trhu s mobilními telefony
Patrik Obrtel -
Analýza trhu s aplikacemi pro mobilní telefony
Boris Cirok -
Intervence PPC reklamy napříč generacemi X a Z
Kristýna Adámková -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang