Právní rizika zprostředkovatelských smluv v oblasti realit – Mgr. Tereza Tichá
Mgr. Tereza Tichá
Master's thesis
Právní rizika zprostředkovatelských smluv v oblasti realit
Legal Risks of Brokerage Contracts in Real Estates
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je představit zprostředkovatelskou smlouvu jako pojmenovaný smluvní typ, zanalyzovat a porovnat současnou a připravovanou právní úpravu vztahů vznikajících mezi realitními zprostředkovateli a jejich klienty, představit rizika, která zprostředkovatelská smlouva představuje pro obě smluvní strany, a v neposlední řadě provést komparaci právní úpravy se soudobou praxí.Abstract:
The main focus of this thesis is to present brokerage contract as a specified type of contracts, to analyze and compare the current and forthcoming legislation of relationships between real estate brokers and their clients, to introduce risks that are of immediate interest for both parties of brokerage contract, and finally to make a comparison of current legislation with the contemporary practice …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wmff1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2012
- Vedúci: doc. JUDr. Markéta Selucká, Ph.D.
- Oponent: prof. JUDr. Josef Fiala, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / odbor:
Law and Legal Science / Law
Práce na příbuzné téma
-
Právní rizika zprostředkovatelských smluv v oblasti realit
Miroslav Zvonek -
Podmínky výkonu realitní činnosti
Iveta Tonzarová -
Realitní zprostředkování v praxi
Zuzana Radová -
Úvěrová smlouva
Kateřina Soukupová -
Rezervační smlouva v judikatuře a praxi
Anna Hrubanová -
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera