Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů pro generaci Y – Bc. Martina Pavličíková
Bc. Martina Pavličíková
Master's thesis
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů pro generaci Y
Online sales support for generation Y via chatbots
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou zavedení chatbot technologie v rámci komunikace se zákazníky. Cílem je zjistit preference v oblasti podpory prodeje u českých spotřebitelů z generace Y a také zjistit jejich ochotu komunikovat s chatboty a určit faktory, které vzájemnou komunikaci ovlivňují. Literární rešerše vymezuje pojmy jako je nákupní rozhodovací proces a konverzační marketing a charakterizuje …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of introducing chatbot technology in communication with customers. The aim is to find out the preferences in the area of sales support for Czech consumers from generation Y and also to find out their willingness to communicate with chatbots and to identify the factors that influence mutual communication. Literature search defines concepts such as purchasing decision …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Instantní messenger jako nastroj propagační strategie podniku
Marcel Jenilin -
Marketingová strategie společnosti MESSENGER a.s.
Kateřina Ovesná -
Online podpora predaja prostredníctvom chatbotov na trhu s módou
Filip Fandl -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
Pavlína Bejčková -
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
Grace Edward Mbwiga -
Consumers use and understanding of food label information and effect on their purchase decision: Case study in Accra, Ghana
Abdul Rahman Ghartey -
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
Dorota Cikánová