Ing. Pavlína Mázlová

Bakalářská práce

Vliv reklamy na vývoj dětí předškolního věku

The influence of advertisement upon the development of pre-school age children
Anotace:
Práce se zabývá problematikou vlivu reklamy na děti předškolního věku a analyzuje druhy reklamy, které na děti mohou působit. Pro přiblížení vlivu reklamy na ně se rozsáhle věnuje obsahu vnímání a procesu poznávání. Dále jsou popisovány jako spotřebitelé, kteří svým vlivem ovlivňují rodiče při nákupu. Praktická část práce informuje o zvolené metodě - dotazování, zde je proveden vlastní průzkum prostřednictvím …více
Abstract:
This thesis focuses on the impact of advertising on pre–school children and analyses the types of advertisement that may influence them. The thesis considers extensively the processes of perception and learning to provide a closer view of the advertising influence on children. Furthermore, children are described as consumers who influence their parents in the process of purchasing. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní