Vliv reklamy na vývoj dětí předškolního věku – Ing. Pavlína Mázlová
Ing. Pavlína Mázlová
Bakalářská práce
Vliv reklamy na vývoj dětí předškolního věku
The influence of advertisement upon the development of pre-school age children
Anotace:
Práce se zabývá problematikou vlivu reklamy na děti předškolního věku a analyzuje druhy reklamy, které na děti mohou působit. Pro přiblížení vlivu reklamy na ně se rozsáhle věnuje obsahu vnímání a procesu poznávání. Dále jsou popisovány jako spotřebitelé, kteří svým vlivem ovlivňují rodiče při nákupu. Praktická část práce informuje o zvolené metodě - dotazování, zde je proveden vlastní průzkum prostřednictvím …víceAbstract:
This thesis focuses on the impact of advertising on pre–school children and analyses the types of advertisement that may influence them. The thesis considers extensively the processes of perception and learning to provide a closer view of the advertising influence on children. Furthermore, children are described as consumers who influence their parents in the process of purchasing. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eu4p3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Etický kodex reklamy
Šárka MUTINOVÁ -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova