Návrh marketingové strategie společnosti Jablonex Group a.s. na českém trhu – Martina Söllnerová, DiS.
Martina Söllnerová, DiS.
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie společnosti Jablonex Group a.s. na českém trhu
Marketing Strategy in the Czech Market Proposal for the Company Jablonex Group
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/tbo6r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2008
- Vedúci: Ing. Richard Málek
- Oponent: Ing. Denisa Hojsáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.