Markéta ŠEDIVÁ

Master's thesis

Mezipředmětové využití sportovní a olympijské tématiky ve vzdělávacím procesu.

Intersubject usage of sports and olympic themes in education process.
Anotácia:
Předmětem diplomové práce s názvem ?Mezipředmětové využití sportovní a olympijské tématiky ve vzdělávacím procesu? je přiblížit dětem otázku olympijských her formou mezipředmětových vztahů ve školním vzdělávacím procesu. Úkolem je ukázat ostatním pedagogům, že i s tímto tématem se dá ve vyučovacích hodinách pracovat nápaditě. Mou práci na téma ?Mezipředmětové využití sportovní a olympijské tématiky …viac
Abstract:
The goal of the diploma thesis named ?Inter-subject use of sports and Olympic topics within the educational process? is to introduce the Olympic games to children in the form of inter-subject relations within the educational process. The task was to show other pedagogues that this topic can be used creatively in teaching lessons. I would recommend my diploma thesis ?Inter-subject use of sports and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 4. 2011
  • Vedúci: PaedDr. František Novotný

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEDIVÁ, Markéta. Mezipředmětové využití sportovní a olympijské tématiky ve vzdělávacím procesu.. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Uč. pro 1.st. ZŠ a SpŠ+ 6 specializací

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.