Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli – Kristýna KOZOVÁ
Kristýna KOZOVÁ
Bachelor's thesis
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Consumers'awareness of the Fair Trade
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli. V teoretické části je popsaná definice, principy, standardy, značka, historie a další důležité informace zabývající se Fairtradem, dokonce i samotný spotřebitel. V bakalářské práci bylo důležité vysvětlit marketingový výzkum, který je aplikován v praktická části. Pomocí dotazníkového šetření jsou v druhé části bakalářské práce …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the awareness of the Fairtrade among consumers. The theoretical part describes the definition, principles, brand standards, history and other important information related to the Fairtrade, including the consumer himself. In the bachelor thesis it was important to explain marketing research, which is applied in the practical part. With the help of a questionnaire, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Šalamoun, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZOVÁ, Kristýna. Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
David RAČMAN -
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Barbora ROŽNOVJÁKOVÁ -
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
David RAČMAN -
Fairtrade v medzinárodných spoločnostiach
Eliška Lakoštíková -
Povědomí o Fairtrade na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích
Matěj BARTOŠ -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva