Kristýna KOZOVÁ
Bachelor's thesis
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Consumers'awareness of the Fair Trade
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli. V teoretické části je popsaná definice, principy, standardy, značka, historie a další důležité informace zabývající se Fairtradem, dokonce i samotný spotřebitel. V bakalářské práci bylo důležité vysvětlit marketingový výzkum, který je aplikován v praktická části. Pomocí dotazníkového šetření jsou v druhé části bakalářské práce …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the awareness of the Fairtrade among consumers. The theoretical part describes the definition, principles, brand standards, history and other important information related to the Fairtrade, including the consumer himself. In the bachelor thesis it was important to explain marketing research, which is applied in the practical part. With the help of a questionnaire, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Šalamoun, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOZOVÁ, Kristýna. \textit{Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/rarf4a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOZOVÁ, Kristýna. Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Barbora ROŽNOVJÁKOVÁ -
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
David RAČMAN -
Fairtrade v medzinárodných spoločnostiach
Eliška Lakoštíková -
Povědomí o Fairtrade na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích
Matěj BARTOŠ -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights