Tvorba aplikace pro testování s prvky gamifikace – Miroslav ZEMAN
Miroslav ZEMAN
Bachelor's thesis
Tvorba aplikace pro testování s prvky gamifikace
Creation of application for testing with gamification elements
Anotácia:
Cílem práce bylo vytvořit webovou aplikaci, určenou pro skupinové testování s prvky gamifikace. Cíle: - navrhnout a vytvořit webovou aplikaci - implementovat herní prvky - gamifikace - rozbor aplikace s pedagogy na základní školeAbstract:
The main goal of bachelor thesis was to create a web application used for group testing with gamification elements. Goals: - design and build web application - implement game elements - gamification - analyze application with teachers of elementary school
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEMAN, Miroslav. Tvorba aplikace pro testování s prvky gamifikace. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Information and Communication Technologies in Education
Práce na příbuzné téma
-
Webová aplikace pro kompletní správu automati-zovaných testů v agilním prostředí
Ondřej Jakuba -
Webová aplikace pro distribuci mobilních aplikací
Jaroslav MACHOVEC -
Tvorba testovací aplikace, automatizace a optimalizace testovacího procesu
Jakub Karl -
Webová aplikace pro správu testovacích scénářů
Petr Čejka -
Testovací aplikace
Jan Jindra -
Testovací aplikace
Petr Velíšek -
Webová aplikace pro správu volnočasových aktivit
Radim Kaděra -
Online vzdělávací platforma pro celoživotní učení s prvky gamifikace
Pavel Klammert