Tomáš Tuháček

Diplomová práce

Impulsivní nákupní chování a ponákupní nespokojenost spotřebitele

Impulsive buying behaviour and post-purchase consumer dissatisfaction
Anotace:
Cílem předkládané práce zabývající se impulsivním nákupním chováním a ponákupní nespokojeností spotřebitele bylo ověřit v českém online nákupním prostředí vztah mezi impulzivním nákupním chováním, ponákupní nespokojeností, impulzivitou nákupu a záměrem vrátit produkt, který předpokládá studie Chena, Chena a Lina (2020) a rozšířit jej o další faktor sebejistoty spotřebitele dle studie Kenga a Liao …více
Abstract:
The aim of the present study dealing with impulsive buying behaviour and consumer post-purchase dissatisfaction was to verify in the Czech online shopping environment the relationship between impulsive buying behaviour, post-purchase dissatisfaction, impulse buying and intention to return a product, which is assumed in the study of Chen, Chen and Lin (2020) and to extend it with another factor of consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92705