Impulsivní nákupní chování a ponákupní nespokojenost spotřebitele – Tomáš Tuháček
Tomáš Tuháček
Diplomová práce
Impulsivní nákupní chování a ponákupní nespokojenost spotřebitele
Impulsive buying behaviour and post-purchase consumer dissatisfaction
Anotace:
Cílem předkládané práce zabývající se impulsivním nákupním chováním a ponákupní nespokojeností spotřebitele bylo ověřit v českém online nákupním prostředí vztah mezi impulzivním nákupním chováním, ponákupní nespokojeností, impulzivitou nákupu a záměrem vrátit produkt, který předpokládá studie Chena, Chena a Lina (2020) a rozšířit jej o další faktor sebejistoty spotřebitele dle studie Kenga a Liao …víceAbstract:
The aim of the present study dealing with impulsive buying behaviour and consumer post-purchase dissatisfaction was to verify in the Czech online shopping environment the relationship between impulsive buying behaviour, post-purchase dissatisfaction, impulse buying and intention to return a product, which is assumed in the study of Chen, Chen and Lin (2020) and to extend it with another factor of consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92705
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92705
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Analýza nákupního chování na trhu potravin
Lenka Skořupová -
Vybrané koreláty specifického rizikového chování u vysokoškolských studentů
Kristýna Janásová -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Vliv pandemie COVID-19 na online nákupy potravin
Kateřina Postavová -
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Natália Smrečková