Návrh metodiky řízení a správy incidentů a problémů a jejího využití ve vybrané organizaci – Adam Holub
Adam Holub
Master's thesis
Návrh metodiky řízení a správy incidentů a problémů a jejího využití ve vybrané organizaci
Design of methodology of administration and management of issues and its application in chosen organisation
Abstract:
Práce se zabývá návrhem metodiky pro řízení a správ incidentů a problémů (issue), s využitím issue-trackingového nástroje. Cílem práce je takovou metodiku vytvořit a nasadit ji v konkrétní organizaci. Při vytváření Metodiky byly využity doporučené postupy získané ze zdrojových prací, a také autorovi praktické zkušenosti. V teoretické části páce jsou nejprve popsány přístupy, ze kterých vyvíjená Metodika …moreAbstract:
This thesis is focused on design methodology of administration and management of issues, using issue-tracking system. The objective is to create such methodology and deploy it to specific organization. During methodology creation, there were used best practices, acquired from source thesis and authors experiences. In theoretical part of thesis are described approaches, witch is this thesis based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53143
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2017
- Supervisor: Iva Stanovská
- Reader: Tomáš Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53143
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Issue Tracking Systems
Jiří Janák -
Analýza a návrh optimalizace procesů Incident/Problem/Release managementu vybrané společnosti podle metodiky ITIL
Anna Kobiakova -
Optimalizace řešení problémů podle metodiky ITIL a její implementace v praxi
Bohdan Cvejn -
Are the principles of ITIL service desk applicable to the environment of SME?
Yauheni Semianenka