Bc. Jana SAHÁNKOVÁ

Diplomová práce

Gastronomie (v reklamě) z hlediska lexikálního a gramatického

Gastronomy (in advertisement) from the lexical and grammatical point of view
Abstract:
This diploma work deals with the topic of advertisement in the sphere of gastronomy from more points of view. It generally describes the advertisement with regard to its development, the aims and functions, its context with marketing, present sources and kinds. It also deals with the content, form and stylistic aspects of the advertising text. A main part of the work makes the results of the study …více
Abstract:
Diplomová práce se zabývá reklamou v oblasti gastronomie z více hledisek. Obecně charakterizuje reklamu vzhledem k jejímu vývoji, cílům a funkcím, souvislostem s marketingem, současným zdrojům a druhům. Dále se věnuje problematice reklamního textu a jeho obsahové a formální stránce a stylové příslušnosti. Podstatnou část práce tvoří výsledky studia a analýzy konkrétních reklamních textů z hlediska …více
 
 
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor: 36655

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jiřina Svobodová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SAHÁNKOVÁ, Jana. Gastronomie (v reklamě) z hlediska lexikálního a gramatického. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická