Marketingová strategie ekologicky smýšlející eventové agentury – Bc. Zuzana Halabalová
Bc. Zuzana Halabalová
Diplomová práce
Marketingová strategie ekologicky smýšlející eventové agentury
Marketing Strategy of an Eco-friendly Event Agency
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii nově vznikající eventové agentury, jejíž aktivity jsou environmentálně zodpovědné. Konkrétně se zaměřuje na marketingový mix služeb, doplněný o plán nákladů při založení agentury. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se ekologie a životního prostředí, marketingového mixu služeb, marketingového komunikačního mixu, event marketingu a zahájení …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the emerging event agency, whose activities are environmentally responsible. Specifically, it focuses on the marketing mix of services, supplemented by a cost plan for the emerging agency. The theoretical part defines terms related to ecology and environment, marketing mix of services, marketing communication mix, event marketing and business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Halabalová, Zuzana. Marketingová strategie ekologicky smýšlející eventové agentury. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kampaň Centra Zdravé Já se zaměřením na Zero Waste
Lucie Jurčová -
Komunikační kampaň zaměřená na zero waste
Klára Solanská -
Vnímání zero waste marketingu
Pavlína Steinbocková -
Projekt inovace marketingové komunikace vybraného bezobalového obchodu
Michaela Urbanová