Realistická vs stylizovaná 3D animace v počitačových hrách – Ekaterina Bessonova
Ekaterina Bessonova
Bakalářská práce
Realistická vs stylizovaná 3D animace v počitačových hrách
Realistic and stylized 3D animation in video games
Anotace:
V rámci své bakalářské práce se zabývám analýzou animací ve videohrách z hlediska míry jejich stylizace. Práce je členěná do šesti kapitol. V první kapitole se popisuje krátká historie stylizace ve videohrách. Druhá kapitola se zabývá principem 3D animace. Třetí kapitola se zaměřuje na popis ruční stylizované 3D animace, čtvrtá – na popis technologie motion capture. Pátá kapitola popisuje způsoby a …víceAbstract:
This bachelor thesis is about stylized and realistic videogame animation. The work is divided into six chapters. The first chapter describes the history of stylizing animations in videogames. The second chapter is about the principle of 3D animation. The third chapter describes stylized animation and the fourth is focused on motion capture technology. The fifth chapter describes methods and the measure …víceKlíčová slova
3D technologieKlíčová slova
analýzyKlíčová slova
videohryKlíčová slova
počítačová animace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14513
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
- Vedoucí: Libor PIXA
- Oponent: Ondřej JAVORA
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 10. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Technologie 2D a 3D animace
Adéla Přikrylová -
1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film
Petr MIŠÁK -
1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film
Petr MIŠÁK -
Skeletální animace 3D modelů
Josef Zahradník -
3D animace paže podle naměřených dat pro účely rehabilitace ve virtuální realitě
Alex KÖNIG -
Prípadové štúdie prelomových 3D animovaných filmov: Inovácie a ich vplyv na animačný priemysel
Miroslava Jančárová -
3D animace postavy v počítačové grafice
Michal Pečenka