Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb – Lucie Šalomonová
Lucie Šalomonová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb
Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb
Abstract:
Vošmerová, L. Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2020.Bakalářská práce je zaměřena na začínající startup v oblasti prodeje IT služeb. Pro něj je vytvořen návrh marketingové a obchodní strategie. Návrh vychází ze situační analýzy, která zahrnuje analýzu tržního prostředí a primárních a sekundárních …moreAbstract:
Vošmerová, L. Marketing and business strategy for IT services sale start up. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020.The bachelor thesis is focused on an IT services sale start up. For this start up is created marketing and business strategy. The strategy is based on situation analysis which includes a market environment and primary and secondary data. The questionnaire is also a part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stratos Zerdaloglu
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠALOMONOVÁ, Lucie. \textit{Návrh marketingové a~obchodní strategie pro začínající startup v~oblasti prodeje IT služeb}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/rbbhmx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie sociálního podniku
Robin Procházka -
Marketingová strategie sociálního podniku
Petr Novotný -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová