Complementary method of pronunciation teaching – Ing. Pavel Cvrk
Ing. Pavel Cvrk
Bakalářská práce
Complementary method of pronunciation teaching
Complementary method of pronunciation teaching
Anotace:
Téma bakalářské práce je doplňková metoda pro výuku výslovnosti. Úvodní část obsahuje relevantní teorii k tématu a zmiňuje dostupné a používané přístupy při výuce anglické výslovnosti. U každého přístupu je rovněž výčet výhod a nevýhod použití v praxi. Navazující část práce navrhuje využití záznamu lidského hlasu jako další z možností výuky výslovnosti. Na vzorku dobrovolníků ukazuje, analyzuje a hodnotí …víceAbstract:
The focus of this bachelor thesis is a complementary method for pronunciation teaching. The introductory part contains the associated theory and summarizes available and frequently used pronunciation teaching approaches with its advantages and disadvantages. The following part of the thesis proposes another method of pronunciation teaching, analyses the use of the method on a sample of volunteers, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l5eht/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
- Vedoucí: Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Oaklandová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Teaching pronunciation
Diana Tomanová -
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Using Songs as a Tool for Teaching Pronunciation
Agáta Kneslíková -
Supplementary Materials for Teaching English Vowels and Consonants
Pavel Nikl -
Czech teachers of English and the influence of systematic pronunciation teaching on their pupils
Nikola Zrzavá -
The Role of Confidence in Teaching Pronunciation
Pavlína Fričová -
Výuka výslovnosti v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň ZŠ
Roman Toml -
Působení systematické výuky anglické výslovnosti: vliv nerodilého a rodilého mluvčího na výslovnost jejich studentů na gymnáziu
Zuzana Haikerová