Základní principy práce s nadanými žáky na 1. stupni základní školy – Hana VOLNÁ
Hana VOLNÁ
Master's thesis
Základní principy práce s nadanými žáky na 1. stupni základní školy
Basic principles of work with gifted pupils at the first stage of primary school
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice nadání a práce s nadanými žáky na základních školách. Je rozdělena na dvě části a to na teoretickou část a empirickou část. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů týkající se problematiky nadání, druhy nadání, dále procesem identifikace nadaného dítěte, nadané dítě v procesu vzdělávání a podpora nadaného dítěte. Empirická část seznamuje s výsledky výzkumu. …viacAbstract:
The thesis is focussed on the talent and work with gifted pupils in primary schools. It is divided into two parts, the theoretical part and the empirical part. The theoretical part deals with the charateristics of different forms of talent, as well as the diagnosis and identification of gifted children, how they fit into the learning process and the support required by the gifted child. The empirical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2016
Zverejniť od: 20. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOLNÁ, Hana. Základní principy práce s nadanými žáky na 1. stupni základní školy. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.6.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 6. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků
Elena Coufalová -
Identifikace a vzdělávání nadaných dětí
Kristýna HEPPLEROVÁ -
Identifikace nadaného žáka v biologii a adaptace edukačního procesu
Markéta KRÁLOVÁ -
Identifikace strategií výchovy a vzdělávání nadaných žáků
Monika Gottvaldová -
Identifikace nadání učitelem v základní umělecké škole
Anna Černíková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Identifikace nadaného žáka na základní škole
Michaela SKŘÍŽALOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva