Vojtěch DURAJ

Bachelor's thesis

Testování vlivu asymetricky dominovaných alternativ na rozhodování spotřebitele

Decision-making and iracionality in consumer behavior
Abstract:
Tato bakalářské práce se zabývá efektem asymetrické dominance, což je kontextuální efekt, a je příkladem iracionality ve spotřebitelském rozhodování. Tato práce není hotova.
Abstract:
The topic of this bachelor's theses is asymmetric dominance effect, a context effect that is an example of irrationality in consumer decision-making. This theses isn't complete.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DURAJ, Vojtěch. Testování vlivu asymetricky dominovaných alternativ na rozhodování spotřebitele. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta