Testování vlivu asymetricky dominovaných alternativ na rozhodování spotřebitele – Vojtěch DURAJ
Vojtěch DURAJ
Bachelor's thesis
Testování vlivu asymetricky dominovaných alternativ na rozhodování spotřebitele
Decision-making and iracionality in consumer behavior
Abstract:
Tato bakalářské práce se zabývá efektem asymetrické dominance, což je kontextuální efekt, a je příkladem iracionality ve spotřebitelském rozhodování. Tato práce není hotova.Abstract:
The topic of this bachelor's theses is asymmetric dominance effect, a context effect that is an example of irrationality in consumer decision-making. This theses isn't complete.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DURAJ, Vojtěch. \textit{Testování vlivu asymetricky dominovaných alternativ na rozhodování spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/rbethn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DURAJ, Vojtěch. Testování vlivu asymetricky dominovaných alternativ na rozhodování spotřebitele. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Mikro-behaviorální finance: efekt asymetrické dominance v rámci individuálního investičního rozhodování
Lucia Kamasová -
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová -
Country of Origin efekt vybraných produktů na spotřebitelské chování
Veronika Procházková -
IKEA efekt a jeho vliv na chování spotřebitele
Petr Loutocký -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Vliv země původu na spotřebitelské chování
Katsiaryna Kurhan -
Bariéry racionality ovlivňující rozhodování
Michal Ječmen -
Mikro-behaviorální finance: efekt asymetrické dominance v rámci individuálního investičního rozhodování
Lucia Kamasová