Monika Musilová

Bachelor's thesis

Genderové aspekty reklamy a subjektivní vnímání genderových stereotypů v reklamách dětmi ve věku 11 - 14 let

Gender aspects of advertising and the subjective perception of gender stereotypes in advertisements children aged 11-14 years
Abstract:
Tématem bakalářské práce jsou genderové aspekty reklamy a subjektivní vnímání genderových stereotypů v reklamách dětmi ve věku 11 - 14 let. Cílem je postihnout, jaké stereotypy vybrané typy reklam obsahují, jak tyto stereotypy děti subjektivně vnímají a jaké stanovisko k nim zaujímají.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 4. 2015
  • Supervisor: Mgr. Leona Stašová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. et Mgr. Petra Kalibová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses rbn7th rbn7th/5
17/8/2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.