Filip Vostrý

Bakalářská práce

Marketingová strategie franchisingového řetězce Subway

Marketing strategy of franchise chain Subway
Anotace:
Cílem této práce je teoreticky popsat fungování marketingu a franchisingu se všemi jejich aspekty a mezi sebou navzájem. Na konkrétním příkladu řetězce SUBWAY jsem odhalil nedostatky v oblasti marketingu a pak se snažil tyto nedostatky odstranit a navrhnout některé užitečné změny. Praktická část je založena jak na osobních znalostech, tak na informacích od majitelů a manažerů několika restaurací v …více
Abstract:
The aim of this work is to theoretically describe the functioning of marketing and franchising in all its aspects and with each other. On the particular example of SUBWAY chain I discovered weaknesses in terms of marketing and then tried to eliminate them and to propose some helpful changes. Practical part is based both on personal knowledge and information from owners and managers of several restaurants …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Šárka Benschová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32261

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod