Michael Bartoš

Bakalářská práce

Využití umělé inteligence ve vývoji počítačových her

Artificial Inteligence Usage in Computer Games Development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá genetickými algoritmy spadající do moderní umělé inteligence a jejich užitím v oblasti počítačových her. Práce se ptá na otázku,zda je možné používat umělou inteligenci realizovanou pomocí genetického algoritmu, jako nástroj pro usnadnění práce vývoje počítačových her. Odpověď na tuto otázku je hledána skrze čtyři navržené projekty realizující nástroje pro autonomní testování …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB12536

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2021
  • Vedoucí: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Milan Košťák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové

Univerzita Hradec Králové

Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses rbqahk rbqahk/5
27. 5. 2021
Složky
Soubory
28. 5. 2021
Kohout, J.
28. 5. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.