Využití umělé inteligence ve vývoji počítačových her – Michael Bartoš
Michael Bartoš
Bakalářská práce
Využití umělé inteligence ve vývoji počítačových her
Artificial Inteligence Usage in Computer Games Development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá genetickými algoritmy spadající do moderní umělé inteligence a jejich užitím v oblasti počítačových her. Práce se ptá na otázku,zda je možné používat umělou inteligenci realizovanou pomocí genetického algoritmu, jako nástroj pro usnadnění práce vývoje počítačových her. Odpověď na tuto otázku je hledána skrze čtyři navržené projekty realizující nástroje pro autonomní testování …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12536
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Milan Košťák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Genetické algoritmy a jejich implementace v systému RapidMiner
Petr Šimandl -
Evoluční algoritmy a herní situace
David Vondráček -
Populační algoritmy a jejich uplatnění pro segmentaci obrazu
Pavel JEDLIČKA -
Umělá inteligence pro tahové strategické počítačové hry
Kamil SLÁMA -
Tvorba počítačové hry a její řešení pomocí umělé inteligence
Jiří Dostál -
Základní principy umělé inteligence v počítačových hrách
Filip Klopec -
Umělá inteligence v počítačových hrách
Michal Horák -
Umělá inteligence pro OpenTTD s podporou Cargodist
Aleš Paroulek
Název
Vložil
Vloženo
Práva