Matyáš Štědrý

Bakalářská práce

Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie

Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu účinnosti personalizované e-mailové komunikace ve společnosti dm. Pomocí statistických metod, analýzy dat, obsahu a průzkumu identifikuje faktory ovlivňující úspěšnost marketingových kampaní a rozesílání personalizovaných e-mailů této společnosti. Výsledky analýzy naznačují, že omezení cílových skupin a nedostatečná personalizace obsahu e-mailů mohou zvýšit ukazatel …více
Abstract:
The bachelor thesis delves into the analysis of the effectiveness of personalized email communication within the dm company. By employing statistical methods, data analysis, content examination, and surveys, it aims to pinpoint the factors influencing the success of marketing campaigns and the dissemination of personalized emails within this organization. The results of the analysis hint that limitations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: M.A. Aneta Beranová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika