Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie – Matyáš Štědrý
Matyáš Štědrý
Bakalářská práce
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu účinnosti personalizované e-mailové komunikace ve společnosti dm. Pomocí statistických metod, analýzy dat, obsahu a průzkumu identifikuje faktory ovlivňující úspěšnost marketingových kampaní a rozesílání personalizovaných e-mailů této společnosti. Výsledky analýzy naznačují, že omezení cílových skupin a nedostatečná personalizace obsahu e-mailů mohou zvýšit ukazatel …víceAbstract:
The bachelor thesis delves into the analysis of the effectiveness of personalized email communication within the dm company. By employing statistical methods, data analysis, content examination, and surveys, it aims to pinpoint the factors influencing the success of marketing campaigns and the dissemination of personalized emails within this organization. The results of the analysis hint that limitations …víceKlíčová slova
Newsletter Marketing Zákazníci Personalizace E-mail Kampaň Costumers Personalization Campaign
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/nulqg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2024
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: M.A. Aneta Beranová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Personalizace elektronického obchodu
Ondřej HOVJACKÝ -
Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus
Tomáš Martínek -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek -
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro e-shop Dobrý kartáček
Tomáš Benák -
E-mailová kampaň pro elektrotechnickou firmu vyrábějící frekvenční měniče sloužící k řízení otáček elektromotoru
Kristýna ZEMANOVÁ