Spotřebitelské postoje a preference generace Z v kontextu udržitelného oděvního průmyslu – Bc. Markéta Dvořáková
Bc. Markéta Dvořáková
Diplomová práce
Spotřebitelské postoje a preference generace Z v kontextu udržitelného oděvního průmyslu
Consumer Attitudes and Preferences of Generation Z in the Context of Sustainable Clothing Industry
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením spotřebitelských postojů a preferencí české generace Z v kontextu udržitelného oděvního průmyslu. Cílem práce je posoudit spotřebitelské postoje a preference lidí ve věku od 15 do 29 let v oblasti udržitelného oděvního průmyslu. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy jako obchod, spotřebitel, faktory ovlivňující spotřebitelské chování, generace Z, udržitelné …víceAbstract:
The thesis focuses on evaluating the consumer attitudes and preferences of the Czech Generation Z in the context of the sustainable fashion industry. The aim of the thesis is to assess the consumer attitudes and preferences of individuals aged 15 to 29 in the field of the sustainable clothing industry. The theoretical part defines key concepts such as trade,consumer, factors influencing consumer behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2025
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Vojtěch Zechner, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Markéta. \textit{Spotřebitelské postoje a preference generace Z v kontextu udržitelného oděvního průmyslu}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/rbsbp4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing a jeho vliv na oděvní průmysl u generace Z
Karolína Válková -
Vnímání green marketingu a greenwashingu v oblasti oděvního průmyslu generací Z
Simona Řeháková -
Spotrebné správanie generácie Z v oblasti slow fashion a fast fashion
Sabina Juríčková -
Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
Natálie Křepelková -
Vliv influencerů na nákupní chování generace Z směrem k slow fashion
Anna Zavadilová -
Spotřební chování generace Z v sortimentu oblečení: přístup k udržitelnosti
Adéla Průchová -
Pohled generace "Z" na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion
Hana Zálohová -
Spotrebné správanie generácie Z v oblasti slow fashion a fast fashion
Sabina Juríčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses rbsbp4 rbsbp4/2
2. 4. 2025




