Teachers' use of English electronic textbooks – Bc. Barbora Perná
Bc. Barbora Perná
Master's thesis
Teachers' use of English electronic textbooks
Teachers' use of English electronic textbooks
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá použitím elektronických učebnic v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Teoretická část se zabývá rolí a funkcí učebnice a je zaměřena na rozdílné styly užívání učebnic. Elektronické učebnice, jejich vlastnosti a související pojmy jako jsou multimédia, e-learning a informační technologie jsou také uvedeny v teoretické části. Praktická část má za …moreAbstract:
This thesis deals with teachers' use of English electronic textbooks at lower secondary schools. The theoretical part aims to describe the role and function of textbooks and is also focused on the style of using textbooks. Electronic textbooks, their features, and related concepts like multimedia, e-learning, and information technologies are also presented in the theoretical part. The empirical part …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ipsjj/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2024
- Supervisor: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Lower Secondary School English Language Teacher Training