Veronika NETUŠILOVÁ

Bachelor's thesis

Prevalence a specifika kybergroomingu u studentů středních škol Zlínského kraje

Prevalence and specifics of cyber grooming among students at high schools of Zlín region
Abstract:
Bakalářská práce na téma: Prevalence a specifika kybergroomingu na středních školách Zlínského kraje? se zabývá problematikou výskytu kybergroomingu jako negativního jevu v on-line komunikaci žáků vybraných středních škol. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu, jeho problematiky, fází a možné prevence. Zaměřuje se také na psychiku adolescentů a způsoby, jak navazují své první intimní kontakty …more
Abstract:
Bachelor thesis: "Prevalence and specificity cybergroomingu in secondary schools Zlin region" deals with the issue of cybergroomingu as a negative phenomenon in online communication middle school students. The theoretical part focuses on the definition of the concept, its issues, stages and possible prevention. It focuses also on the psyche of adolescents and ways to build their first intimate contacts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Jan Šmahaj

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NETUŠILOVÁ, Veronika. Prevalence a specifika kybergroomingu u studentů středních škol Zlínského kraje. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy