Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů – Bc. Lucie Guzyová
Bc. Lucie Guzyová
Diplomová práce
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Marketing research in B2C markets
Anotace:
Diplomová práce podrobně rozebírá téma marketingového výzkumu v oblasti spotřebitelských trhů (tzv. B2C). Výzkum je zde charakterizován jako hlavní zdroj dat, potřebných pro tvorbu manažerských rozhodnutí a přípravu marketingových plánů podniku. Blíže jsem se zaměřila na zkoumání produktu, zákaznických potřeb a spokojenosti zákazníka. V teoretické části byl popsán význam výzkumu v procesu marketingového …víceAbstract:
This thesis analyses in detail the topic of marketing research on consumer markets (so-called B2C). The research can be characterized as the main source of data needed for the managerial decision making and preparation of marketing plans for a company. I focused closer on examining the product, customer needs and customer satisfaction. In the theoretical part, I concentrated on describing the importance …víceKlíčová slova
Marketingový výzkum spotřebitelský trh (B2C) proces marketingového výzkumu kvantitativní a kvalitativní metody sběru dat tvorba dotazníku testování produktu spokojenost zákazníka. Marketing research consumer markets (B2C) marketing research process quantitative and qualitative data collection methods creation of the questionnaire product testing customer satisfaction.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nttny/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
Effectiveness of n-back cognitive training: quantitative and qualitative aspects
Vladimír Marček -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Avalanche hazard in the Krkonoše mountains and refinement of snow data collection methods
Markéta Součková -
Methods for software failure-data collection and prediction
Stanislav Chren -
Techniques and Methods for Effective Collection and Transformation of Process Metrics Data
Michal Penčikov -
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk