Ing. Barbora Průšová

Master's thesis

Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě MAEN, spol. s r.o.

The methodology of measuring and plotting the contentment and allegiance of the customers of MAEN limited company
Abstract:
Vytvoření metodiky pro vhodnou péči o zákazníky ve společnosti MAEN, v rámci systému managementu jakosti. Pojednání o problematice péče o zákazníky v obecné a konkrétní rovině. Zavedení příslušných formulářů, provedení dotazníkové akce. Objasnění pojmů z oblasti CRM a jakosti. Problematika zákazníků, vhodná metodika měření a zajišťování spokojenosti zákazníků …more
Abstract:
Establishing of the methodology for suitable care of the customers of MAEN limited company, according to the system of quality management. Theory and practice in the problem. Establishing of appropriated forms, concept of the questionnaire. Definitions of terms from CRM and quality management. Customers and suitable methodology of care about them. Detection of customers satisfaction. Survey of their …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jan Král

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance