Bc. Miloš Stibal
Diplomová práce
Měření sledovanosti médií
Media consumption measurements
Anotace:
Masová média se v současné době stávají důležitou součástí marketingového plánování firem. Měření médií nám dává konkrétní údaje pro objektivní hodnocení dosažených výsledků a plánování kampaní v médiích. Existuje celá řada médií, ale stále největší část reklamních investic míří do televize. Proto se hlavním tématem, které řeší tato práce, stala sledovanost televize. Záměrem bylo srovnání výsledků …víceAbstract:
Mass media became today very important part of company’s marketing plans. Media measurement gives us concrete data and for objective evaluation of reached results and media planning accuracy. There are many media types, but still the biggest part of advertising expenditures go’s to TV. That why the main topic of this diploma work became ratings of TV. I wanted to compare data from official peoplemeter …víceKlíčová slova
Peoplemetr měření médií agentura marketingový manažer tématická TV stanice sledovanost analýza médium cílová skupina segmentace zákazníků dotazníková metoda efektivní mediální kampaň komunikace značky vzorek respondentů Peoplemeter media measurement agency marketing manager thematic TV station ratings analysis target group customer segmentation questionnaire method effective media campaign brand communication sample of respondents
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b0f4x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
Johanka Marková -
Tvorba a implementace mediální kampaně pro značku VIVA
Michaela Terelya -
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
Viktorie Slámová -
Analýza televizní reklamy v ČR s ohledem na divácký profil TV stanic
Martina Kolbabová -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
Sociální marketing
Tim Kutil -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová