Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o. – Mgr. Matěj Klinka
Mgr. Matěj Klinka
Diplomová práce
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Corporate identity and internal business communication. An analysis using the example of Ideal Automotive, s.r.o.
Abstract:
This diploma thesis deals with the analysis of the internal business communication based on the researched materials, which the author received from the company Ideal Automotive, s.r.o, where he works on the department of the quality management. The whole researched materials come from the area of economics and the automotive industry. The goal of this thesis is to introduce the concept of Corporate …víceAbstract:
Tématem předložené diplomové práce je analýza interní firemní komunikace na základě materiálů, které autor obdržel od společnosti Ideal Automotive, s.r.o., kde sám pracuje na oddělení řízení kvality. Veškerý materiál pochází z oblasti hospodářství a automobilového průmyslu. Cílem této práce je představení konceptu Corporate Identity, přičemž důraz je kladen na tzv. Corporate Communications, a podrobnější …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hcap5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2019
- Vedoucí: prof. PhDr. Iva Zündorf, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLINKA, Matěj. \textit{Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/rcgpyg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Idiomatic Expressions as a Language Barrier in Intercultural Business Communication
Petr Bartoň -
The Specifics of Speaking English in Czech Business Administration (The Needs of Speakers)
Eliška Doleželová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
František Šimon -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Analýza firemní identity hotelu Imperial Art Deco
Kamilla Khatmullina