Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o. – Mgr. Matěj Klinka
Mgr. Matěj Klinka
Master's thesis
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Corporate identity and internal business communication. An analysis using the example of Ideal Automotive, s.r.o.
Abstract:
This diploma thesis deals with the analysis of the internal business communication based on the researched materials, which the author received from the company Ideal Automotive, s.r.o, where he works on the department of the quality management. The whole researched materials come from the area of economics and the automotive industry. The goal of this thesis is to introduce the concept of Corporate …moreAbstract:
Tématem předložené diplomové práce je analýza interní firemní komunikace na základě materiálů, které autor obdržel od společnosti Ideal Automotive, s.r.o., kde sám pracuje na oddělení řízení kvality. Veškerý materiál pochází z oblasti hospodářství a automobilového průmyslu. Cílem této práce je představení konceptu Corporate Identity, přičemž důraz je kladen na tzv. Corporate Communications, a podrobnější …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hcap5/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2019
- Supervisor: prof. PhDr. Iva Zündorf, Ph.D.
- Reader: Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLINKA, Matěj. \textit{Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2019. Available from: https://theses.cz/id/rcgpyg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Translation and Interpreting / German-language Translation
Theses on a related topic
-
Idiomatic Expressions as a Language Barrier in Intercultural Business Communication
Petr Bartoň -
The Specifics of Speaking English in Czech Business Administration (The Needs of Speakers)
Eliška Doleželová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
František Šimon -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Analýza firemní identity hotelu Imperial Art Deco
Kamilla Khatmullina