Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ – Nikola Doležalová
Nikola Doležalová
Master's thesis
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Methods and forms of assessment of pupils in the primary school
Anotácia:
Tato diplomová práce, která se nazývá Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ popisuje, jaké způsoby hodnocení lze využívat během vyučovacího procesu na základních školách. Práce je rozdělena na 2 části, teoretickou a praktickou.V teoretické části se zabývám pojmem hodnocení, což je velmi obsáhlým a diskutovaným tématem. Z obecného hodnocení pak vychází hodnocení školní a určuje cíle, které jsou …viacAbstract:
This thesis which is called Methods and forms of assessment of pupils at primary school level 1, describes the methods of assessment that can be used during the teaching process in primary schools. The thesis is divided into 2 parts, theoretical and practical. In the theoretical part I deal with the concept of assessment, which is a very comprehensive and discussed topic. The general evaluation is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7503
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2023
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy
Petra Srbová -
Hodnocení v hudební výchově na 1. stupni základní školy
Michaela Žďárská -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 6. 2023
Kohout, J.
2. 6. 2023