Pavla Lišková

Master's thesis

Osobnost Karla IV. v destinačním marketingu České republiky

Person Charles IV in tourism destination marketing of the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na spojitost mezi Karlem IV., českým králem a císařem římským, a cestovním ruchem. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce jsou vymezeny základní teoretické pojmy vztahující se k tématu. Jsou zde definovány např. pojmy destinační marketing, produkt destinace cestovního a charakterizovány QR kódy. V praktické části je na základě provedených analýz týkajících …viac
Abstract:
The thesis deals with the relation between Charles IV, King of Bohemia and Holy Roman Emperor, and tourism. The thesis consists of two parts. The theoretical part defines basic theoretical tourism terms. These terms are for example tourism destination marketing, product of the destination and QR codes. The aim of the practical part is set up the product concept in tourism destination Czech Republic …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
  • Vedúci: Jana Valentová
  • Oponent: Jarmila Netková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/65298