Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets – Anna Voronina
Anna Voronina
Master's thesis
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
Positioning Značky ŠKODA Auto na Strategických Trzích
Anotácia:
Hlavním záměrem této práce je analyzovat branding a brand positioning jako zásadní a silný nástroj brand managmentu, zvláště v automobilovém průmyslu. Tyto teoretické závěry budou aplikovány na případu značky ŠKODA Auto na třech strategických trzích -- v České republice, Rusku a Indii, aby bylo možno srovnání, odhalení a vysvětlení rozdílů a specifik jednotlivých trhů. Tato práce obsahuje tři kapitoly …viacAbstract:
The main objective of this research is to analyze branding and brand positioning as its essential part and a strong tool of brand management, especially in the automotive industry. These theoretical implications will be further applied on the case of ŠKODA Auto brand in three strategic markets -- the Czech Republic, Russia and India -- for comparison, disclosure and explanation of differences and specifics …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37751
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Mike Koppe
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37751
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Architecture and development of embedded software in the automotive environment
Štěpán Doan -
Analysis and design of DevOps (DevSecOps) IT processes in the automotive industry
Tomáš Koťara -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C -
Analýza trhu a úrovně digitalizace automotive v oblasti ASEAN, ŠKODA AUTO a.s.
Adéla Frýbová -
Výskyt syndromu vyhoření na pracovištích společnosti automobilového průmyslu Dura Automotive CZ, k.s.
Veronika Doubková -
Pracovní zátěž a pracovní spokojenost ve strojírenství a automotive
Hana Marková -
Problematika robotizovaného pracoviště včetně CNC obrábění v oblasti Automotive se zaměřením na úroveň vstupní kvality dodávaných polotovarů.
Miroslav Záviš