Problematika přestupu z Montessori systému vzdělávání do škol klasického typu – Bc. Jana RŮŽIČKOVÁ, B.A.
Bc. Jana RŮŽIČKOVÁ, B.A.
Diplomová práce
Problematika přestupu z Montessori systému vzdělávání do škol klasického typu
Transition from Montessori to Traditional Schools
Anotace:
Děti navštěvující Montessori systém vzdělávání se dříve či později setkají s realitou všedního dne, tedy s tradičním školstvím. Studie se zabývá přestupem z Montessori systému vzdělávání do škol klasického typu a zkoumá veškeré aspekty, jež přestup obnáší. Cílem práce je zhodnotit celkové zvládání přestupu z Montessori škol do škol tradičních a to z pohledu stran studentů, jejich rodičů a učitelů. …víceAbstract:
Children attending Montessori systém of education will sooner or later encounter the reality of everyday, the traditional systém of schooling. This study focuses on transition from Montessori to traditional schools and on aspects that this transition contains within itself. The main goal of this work is to look at overall coping with this transition from the viewpoint of students, their parents and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
120365
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Charvát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKOVÁ, Jana. Problematika přestupu z Montessori systému vzdělávání do škol klasického typu. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva