Světlana Macáková
Bachelor's thesis
Zážitková pedagogika ve výtvarné tvorbě
Experiential Education in Creative Arts
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na proces výuky na uměleckých školách. Zde je základní filozofií a účelem vývoj osobnosti jedince. V rámci interakce mezi učitelem a studentem je cílem rozvíjení jeho schopností, talentu a kreativního myšlení . Práce objasňuje pohled na postavení zážitkové pedagogiky v současném moderním školství, kde je zážitková pedagogika považována jako jedna z možných alternativ …moreAbstract:
This bachelor's thesis focus on the proccess of education at Arts Schools. Basic philosophy and purpose is the evolution of certain individual. Interaction between a teacher and a student is the goal to development of his abilities, talent and creativity. Work clarifies the look on the status of experiential education in the current education system, where the experiential education is considered to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Accessible from:: 28. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Macáková, Světlana. Zážitková pedagogika ve výtvarné tvorbě. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Design a tvorba deskových her
Darina Bannikova -
Webové animace a jejich vliv na uživatelský zážitek
Adam Sniegoň -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Výchovný koncert jako zážitek ovlivňující hudební vkus a preference žáků základních škol
Martin Holinka -
Prostředí klasického Řecka jako imerzivní zážitek: Assassin's Creed: Odyssey
Martin Valach -
LETNÍ TÁBOR - prostředek socializace a edukace nebo pouze zážitek?
Dana Kateřina Topolářová -
Divadlo jako zážitek – participace diváka
Lenka Kremláčková -
Zákaznický zážitek
Barbora Rusnáková