Influencer marketing TikToku a Instagramu – Ondřej Lanžhotský
Ondřej Lanžhotský
Bakalářská práce
Influencer marketing TikToku a Instagramu
Influencer marketing on TikTok and Instagram
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o Influencer marketingu na sociálních sítích. Převážně pak o TikToku a Instagramu, působení influencerů na těchto sítích a možnostech vhodných příspěvků k dosažení maximálního dosahu. Jsou zde popsány způsoby vhodné komunikace na těchto sítích. Součástí práce jsou i ukázky jednotlivých kampaní, jejich výsledků a samostatný návrh kampaně spojené s influencery. Cílem této …víceAbstract:
This bachelor thesis is about Influencer marketing and social networks, mostly about TikTok and Instagram. Describe the effect of influencers on these networks and the ways to achieve maximum reach. Methods of suitable communication on these networks are described here. This thesis also includes examples of individual campaigns, their results and a separate campaign proposal associated with influencers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Aneta Krpalová -
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Lucie Francová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná