Dopad online obchodování na vznik odpadu v době covidové pandemie – Tereza Hněvkovská
Tereza Hněvkovská
Bakalářská práce
Dopad online obchodování na vznik odpadu v době covidové pandemie
The impact of online trading on waste generation during the covid pandemic
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Dopad online obchodování na vznik odpadu v době covidové pandemie měla za cíl analýzu množství produkce odpadu vlivem pandemie při nakupování na internetu a posouzení dopadu na životní prostředí. Během pandemie se prohloubil problém nadměrné produkce odpadu. Pandemie způsobila rozšíření online nákupu, při kterém vzniká mnohem více odpadu než při tradičním nákupu v obchodě …víceAbstract:
The bachelor's thesis, entitled Impact of online trading on the creation of waste during the covid pandemic, aimed to analyze the amount of waste produced due to the pandemic when shopping on the Internet and assess the impact on the environment. During the pandemic, the problem of excessive waste production has worsened. The pandemic has caused an increase in online shopping, which generates far more …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Vlastimil Altmann, Ph.D.
- Oponent: Shuran Zhao, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Technická fakultaBakalářský studijní program:
Aplikovaná ekologie
Práce na příbuzné téma
-
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students
Viktor Ustyanovič -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
Vliv pandemie Covid-19 na obchodní prostředí ve vybraných firmách
Tomáš Hurdálek -
Ekonomická resilience regionů v prostředí pandemie nemoci Covid-19
Jan Horáček -
Psychologické aspekty práce v režimu home office v korporátním prostředí na pozadí pandemie COVID-19
Marie Matějíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
29. 3. 2024
Mach, J.
29. 3. 2024
Mach, J.
29. 3. 2024