Michal Svátek

Master's thesis

Zhodnocení marketingové a komunikační strategie zábavního centra

Evaluation of the marketing and communication strategy of an entertainment center
Abstract:
Tato Diplomová práce s názvem Zhodnocení marketingové a komunikační strategie zábavního centra se zabývá zhodnocením komunikační strategie vybrané společnosti působící v zábavním průmyslu. Druhotným cílem práce je vyhodnocení spokojenosti zákazníků, protože spokojenost je v sektoru služeb velmi důležitá. První část práce má za cíl představit základní pojmy spojené s marketingovou a komunikační strategií …more
Abstract:
This thesis, entitled Evaluation of the marketing and communication strategy of an entertainment centre, deals with the evaluation of the communication strategy of a selected company operating in the entertainment industry. The secondary objective of the thesis is to evaluate customer satisfaction because satisfaction is a very important factor in the service sector. The first part of the thesis aims …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2024
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94504