Bc. David Hruška
Diplomová práce
Strategie rozvoje firmy
Strategy of a Firms Development
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je strategická analýza vybraného podniku a návrhy úprav jeho produktového portfolia. Teoretická část se věnuje metodám a nástrojům strategické analýzy. Analytická část jednotlivé metody prakticky aplikuje na vybraný podnik. Práce se zaměřuje na analýzu produktového portfolia, vyhodnocení vnějšího a vnitřního prostředí a následný návrh strategií pro budoucí rozvoj podniku …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is a strategic analysis of a selected company and proposals for adjustments to its product portfolio. The theoretical part deals with methods and tools of strategic analysis. The analytical part practically applies the individual methods to the selected company. The work focuses on the analysis of the product portfolio, evaluation of the external and internal environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/shfik/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Zábavní průmysl východní Asie jako hybná síla prodeje
Anastasiia Gepolova -
Analýza konkurenceschopnosti podniku
Zuzana Demelová -
Analýza podpory a využití kreativity zaměstnanců v organizaci
Miroslav Lorenc -
Generování přidané hodnoty s vazbou na optimalizaci podnikového portfolia strojírenských podniků
Milan Talíř -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku
Michal Kadeřávek