Anastasiia Tantsiura
Master's thesis
Trends in Digital Marketing
Trend v digitálním marketingu
Anotácia:
Tento příspěvek zkoumá současnou úroveň rozvoje a využití virtuální reality jako marketingového nástroje a také se zabývá úspěšnou implementací technologií do moderních marketingových strategií. Hlavním cílem mého výzkumu je identifikovat existující případy využití virtuální a augment reality v moderních marketingových strategiích. Sekundárním cílem práce bylo analyzovat existující překážky pro implementaci …viacAbstract:
This paper examines the current level of development and use of virtual reality as a marketing tool, as well as considers the successful implementation of technologies in modern marketing strategies. The main objective of my research is to identify existing cases of using virtual and augment reality in modern marketing strategies. The secondary objective of the thesis was to analyze existing obstacles …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87589
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Petr Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87589
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Aligning HR Strategy to the Business Strategy in a Selected Company
Yulia Ostrenskaya -
Optimal CO2 strategy in overall purchasing strategy
Jan Jürgens -
Impact of aligning HR with business strategy
Qizhi Yuan -
The notion connectivity in the EU’s economic diplomacy strategy towards the People’s Republic of China
Sandra Zwick