Technology adoption by Czech consumers – Prokop Švábík
Prokop Švábík
Master's thesis
Technology adoption by Czech consumers
Adopce brýlí pro rozšířenou realitu českými spotřebiteli
Anotácia:
Práce se zabývá adopcí brýlí pro rozšířenou realitu v České republice. Konkrétně zkoumá, jaké faktory ovlivňují adopční rozhodnutí spotřebitelů. Na základě existujících adopčních teorií a studií práce představuje ARG model vytvořený speciálně pro tuto technologii. Tento model je následně otestován a jeho kvalita je srovnána s existujícími modely. Na zákaldě tohoto modelu i posbíraných dat práce vyvozuje …viacAbstract:
This thesis utilizes the theories and models of existing technology adoption research based on which it proposes the ARG model, a custom model for study of adoption of the researched technology (augmented reality glasses). This model is then tested by field research using a survey and statistical analysis which evaluates the validity of proposed relationships between individual variables of the model …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90269
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedúci: Veronika Motlová
- Oponent: Jana Gašková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90269
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Augmented Reality Deformable Tracking
Michal Jankovič -
Rozšířená realita a její využití v současné době
Ondřej Stejskal -
Rozšířená realita a možnosti jejího využití v galeriích
Jiří Kofroň -
Applications for remote support in augmented reality
Martin Lečbych -
Rozšířená realita a její využití v umění
Ondřej Stejskal