Analýza off-trade trhu a návrh promoční strategie značky Jack Daniel's – Anika Hüblová
Anika Hüblová
Diplomová práce
Analýza off-trade trhu a návrh promoční strategie značky Jack Daniel's
Analysis of the Off-Trade Market and Proposal of Promotional Strategy of Jack Daniel’s Brand
Anotace:
Diplomová práce se věnuje analýze off-trade trhu a návrhu promoční strategie pro značku Jack Daniel’s na rok 2021. Hlavním cílem této diplomové práce je, na základě zjištěných informací, navrhnout jednoletou promoční strategii na vybrané zákazníky off-trade trhu v České republice. K zajištění co nejpřesnějšího návrhu bude provedena analýza celého trhu včetně konkurence a jednotlivých prvků marketingového …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the off-trade market and the design of a promotional strategy for the Jack Daniel’s brand for 2021. The main goal of this diploma thesis is, based on the information obtained, to design one-year promotion strategy targetted to the selected off-trade customers in the Czech Republic. To get the most accurate proposal , an analysis of the entire market, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79998
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Jan Čížek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79998
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Michal Hlubuček -
Promoce a inovace výrobků a jejich vliv na plánování objemu prodejů
Martina Stránská