Využití sociálních médií k podpoře nákupního chování zákazníků – na příkladu ubytovacích zařízení – Bc. Ctibor Tomeš
Bc. Ctibor Tomeš
Diplomová práce
Využití sociálních médií k podpoře nákupního chování zákazníků – na příkladu ubytovacích zařízení
Using social media to support customer buying behaviour - the example of accommodation facilities
Anotace:
Diplomová práce se se zabývá analýzou, jak mohou ubytovací zařízení efektivně využít sociální média k ovlivnění rozhodovacích procesů potenciálních hostů a podpoře jejich nákupního chování. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny základní koncepty marketingu na sociálních médiích, pojmy, specifika nákupního chování v online prostředí a přehled nejvýznamnějších …víceAbstract:
This thesis focuses on analyzing how accommodation facilities can effectively use social media to influence the decision-making processes of potential guests and support their purchasing behavior. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical section introduces basic concepts of marketing on social media, terms, specifics of purchasing behavior in an online environment, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kdfiv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Influence of Social Media on Social Movements during the Arab Spring: Example of Egypt and Tunisia
Seckin Can Aydogan -
The influence of social effectiveness on the construct-related validity of assessment center
Marcela Leugnerová -
Influence of Social Media Platforms on Tourism Development in India: Building Reputation through Attractive Destinations
Roshan Paul -
The Influence of Social Role on the Way of Speaking: Speech Behaviour and Speech Habits of 2008 Presidential Candidates John McCain and Barack Obama
Anna Bánovcová -
The Influence of Resilience Social Support and Religiosity on the Wellbeing of Victims of Domestic Violence in Accra Ghana
Osman Abdul Ahmed -
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení ve regionu LVA - role OTA v distribuci nabídky UZ
Sabina Štefková -
Vliv sociálních médií na kulturní kapitál žen na rodičovské dovolené
Beáta Konopáčová -
Vliv konzumace sociálních médií na patologické jídelní chování
Magdaléna Fuchsová