Bc. Ctibor Tomeš

Diplomová práce

Využití sociálních médií k podpoře nákupního chování zákazníků – na příkladu ubytovacích zařízení

Using social media to support customer buying behaviour - the example of accommodation facilities
Anotace:
Diplomová práce se se zabývá analýzou, jak mohou ubytovací zařízení efektivně využít sociální média k ovlivnění rozhodovacích procesů potenciálních hostů a podpoře jejich nákupního chování. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny základní koncepty marketingu na sociálních médiích, pojmy, specifika nákupního chování v online prostředí a přehled nejvýznamnějších …více
Abstract:
This thesis focuses on analyzing how accommodation facilities can effectively use social media to influence the decision-making processes of potential guests and support their purchasing behavior. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical section introduces basic concepts of marketing on social media, terms, specifics of purchasing behavior in an online environment, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.