Bc. Zuzana Foltýnová

Diplomová práce

Budování značky města Karviná

Branding of the city Karviná
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky města Karviná. Cílem práce je připravit návrhy a doporučení na zlepšení vnímání značky města svými občany. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky, vztahující se k danému tématu. Jedná se například o značku, marketingovou komunikaci, marketingový výzkum apod. Druhá část práce je již praktická a zabývá se seznámením …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the brand of the city Karviná. The aim of the thesis is suggest recommendations for the improvement perception the brand of the city thein citizens. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the theoretical knowledge related to theme this diploma thesis. For example brand, marketing communication, marketing research etc. The second part is practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/jeyna/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management