Identita a image značky Nature Box na českém trhu – Bc. Sára Staňková
Bc. Sára Staňková
Diplomová práce
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
BRAND IDENTITY AND IMAGE OF NATURE BOX ON THE CZECH MARKET
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu rozdílu mezi identitou a image značky Nature Box na českém trhu. Identita značky se týká základních charakteristik a hodnot, které ji definují, zatímco image odkazuje na vnímání a postoj, který si veřejnost o značce vytváří. Cílem této práce je poskytnout ucelený obraz o vnímání identity a image značky Nature Box na českém trhu a vytvořit doporučení pro další rozvoj …víceAbstract:
This work focuses on analyzing the difference between the identity and image of the Nature Box brand in the Czech market. The brand's identity refers to its fundamental characteristics and values that define it, while the image refers to the public perception and attitude towards the brand. The aim of this work is to provide a comprehensive view of the perception of the identity and image of the Nature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Umelecké dielo a identita jeho autora v médiách a reklame
Laura Mikušová -
Budování vizuální identity značky
Luong Duyen Nguyenová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová